Min beställning
Var är min beställning?
You can access your order status by clicking Track My Order. Du kan se din beställningsstatus genom att logga in på ditt konto.
You may also email us or kontakta Kundservice via telefon eller WhatsApp på +46844688408 eller genom vår Live chat på hemsidan (8 am – 6 pm Monday to Friday and 9 am – 5pm on Saturday. (Stängt under nationella helgdagar)
Behandling av beställning
De flesta beställningarna behandlas inom 1 - 2 vardagar (inkluderar inte helger).
Beställningar som görs på en lördag eller söndag behandlas följande måndag.
Alla beställningar behandlas och skickas på vardagar (måndag-fredag utom helgdagar).
Alla köp måste godkännas av banken innan beställningen behandlas. Endast godkända köp kommer att behandlas och levereras.
Frågor om beställningar
Kontrollera status på dina senaste beställningar på sidan Beställningsstatus. Det enklaste och snabbaste sättet att få den mest aktuella informationen om dina Clinique Online-beställningar.
Klickar du på Beställningsstatus blir du ombedd att logga in med din e-postadress och ditt lösenord. En sida visar en sammanfattning över din beställning och detaljerad information om aktuella och tidigare beställningar. När din beställning har skickats visas spårningsnummer (om det finns). Du kan spåra din beställning via transportörens webbplats där du kan klicka på spårningsnumret för mer information.
Tänk på: Ibland visas spårningsnumret upp till 24 timmar efter att beställningen har skickats.
Annullering av beställning
If you would like to cancel an online order after it has been placed, kontakta Kundservice via telefon eller WhatsApp på +46844688408 eller genom vår Live chat på hemsidan. Vi gör vårt allra bästa för att tillgodose dina önskemål.
Ibland kan systemet annullera order eller delar av en order av olika orsaker. Det kan bland annat vara:
Varan/varorna finns inte på lager.
Ett fel uppstod i samband med betalningen.
Det går inte att leverera varorna till den angivna adressen.
Två likadana beställningar har gjorts.
Annullerad på kundens förfrågan.
Om din order annulleras får du ett e-postmeddelande med information om orsaken. Du behöver inte betala för annullerade varor. If you are interested in placing a new order or if you have questions about a cancelled order, kontakta Kundservice via telefon eller WhatsApp på +46844688408 eller genom vår Live chat på hemsidan. or via email.